Tekst, video, beeld of game. Welke inhoud en toon overtuigt je doelgroep? Wat breng je, op welke manier en op het juiste moment? Sterke inhoud staat er nooit alleen voor de vorm. Goede content is bij uitstek gemaakt om bij te dragen aan je doel, maakt je bedrijf zichtbaar en spreekt je klant aan.

Tekst, video, app of game. Welke inhoud en toon overtuigt je doelgroep? Wat breng je, op welke manier en op het juiste moment? Sterke inhoud staat er nooit alleen voor de vorm. Goede content is bij uitstek gemaakt om bij te dragen aan je doel, maakt je bedrijf zichtbaar en spreekt je klant aan.

Content creatie: dit doen we

 

Natuurlijk maken we voor diverse klanten uiteenlopende beelden en teksten. Daarvoor werken we samen met verschillende flexibele professionals die allemaal hun eigen specialisaties hebben en hun sporen hebben verdiend in de communicatie voor overheid, bedrijfsleven en non-profit organisaties.

Dit doen we voor grote klanten zoals Medisch Contact, Davilex, SOOOG, Universiteit Utrecht, Sanoma, KNMT, VIVAT, Rijkswaterstaat, Gemeenten, Endemol, Shell, Springer healthcare, FNV, Rabobank, Opleidingsinstituut ICM en meer, we gaan met evenveel enthousiasme voor kleinere klanten aan de slag!

Dit maken we

Bijna te veel om op te noemen

  • We verzorgen (interactief) beeldmateriaal
  • Online en offline teksten voor artikelen voor whitepapers, case studies en websites
  • Wij verzorgen live webinars en maken (micro) eLearning & platforms om 24/7 kennis over te dragen 
  • Korte video’s en animaties om mensen met je product of dienst te laten kennis maken
  • Educatieve games
  • ….

We maken content op incidentele basis of met een abonnement

 

Bij incidentele content creatie gaat het vaak om: 

  • Blogberichten. Voor mensen en zoekmachines
  • Een site die flink op de schop gaat
  • De start van een nieuw project waarvoor content nodig is
  • Nieuwe producten of diensten die aandacht verdienen
  • Een nieuwe doelgroep die aangesproken moet worden

en content abonnement komt van pas als je:

  • Continu relevant wilt blijven voor je doelgroep
  • Gestaag je website wilt uitbreiden en zo je autoriteit, reputatie en online vindbaarheid structureel wilt vergroten
  • Verzekerd wilt zijn van continue content voor je website, nieuwsbrieven en social media, maar zelf geen zin, tijd of talent hebt om die te maken

     

Effectieve content op basis van strategie

 

Met internet heb je toegang tot een miljoenenpubliek, maar ook te maken met veel content. Wil je met jouw bedrijf daar nog meer content aan toevoegen dan moet je weten wat je doet en betekent. Een contentstrategie geeft richting aan je boodschap. Hoe zorg je voor content die bijdraagt aan jouw ambities? Tekst en beeld waar je doelgroep op zit te wachten? Wat breng je, op welke manier en op het juiste moment?

 

Met een goede strategie maak je content die effectief is

Content zonder goed onderbouwde strategie zet namelijk geen zoden aan de dijk. Daarom praten we eerst over de te volgen voor we aan het produceren en publiceren slaan.  En daar gaan we voor…

 

Content communicatie adviseur
Content communicatie adviseur

‘Nadat ik een bedrijf succesvol heb opgebouwd en verkocht, ben ik ondernemers gaan begeleiden als content adviseur. Met ruim 20 jaar ervaring met strategie, sales, marketing, designer, ondernemerschap en persoonlijke ontwikkeling, help ik ondernemers bij het bereiken van hun doelen.

 

Vera Brouwer

SHOWRUNNER & CONTENT ADVISEUR